Popis hlavních činností
- Komplexní řízení činností souvisejících s nákupními procesy uvnitř organizace
- Komplexní zajištění subdodavatelů a materiálu dle harmonogramu zakázek
- Nastavení klíčových nákupních procesů s cílem snižování nákladů a zvýšení efektivity
- Řízení tenderingu, hodnocení dodavatelů a vyjednávání rámcových smluv
- Optimalizace nákladových vstupů
- Zajištění přípravy finančního a položkového rozpočtu
- Zajištění tvorba nabídkové ceny projektu
- Úzká spolupráce s útvarem projekce a řízení staveb
- Vyhledávání nových obchodních partnerů(subdodavatelů)
- Analýza potenciálních rizik, nápravná opatření
Požadavky
- VŠ vzdělání nejlépe technické zaměření
- AJ slovem i písmem (min B2)
- Praxe v oblasti vedení nákupu min. 4 roky
- Znalost metodik skladového hospodářství, parametrizace nakupovaných položek
- ŘP sk. B
Nabízíme
- Zázemí stabilní a perspektivní společnosti s dlouholetou tradicí a mezinárodní působností
- Základní vybavení pro služební účely – auto (i pro soukromé účely), mobilní telefon, notebook
- Roční odměny
- Pružnou pracovní dobu a dovolenou 5 týdnů
- Příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na pojištění odpovědnosti, stravenkový paušál, zvýhodněné telekomunikační služby, příspěvek k pracovnímu a životnímu jubileu, odměna za doporučení kandidáta, káva na pracovišti zdarma a jiné
- Příjemné pracovní prostředí a skvělý kolektiv
- Firemní akce (zájezdy na hory, sportovní den, vánoční večírek, teambuildingy aj.)
Těším se na Vás!
Zdenka :)